Želimo čišću i uredniju Županju

ČISTOĆA ŽUPANJA d.o.o. je osnovana 06. veljače 2014. godine podjelom društva
KOMUNALAC d.o.o. Županja koji je djelatnost sakupljanja neopasnog otpada obavljao od dana
osnutka odnosno od 10.10.1971. godine.

Osnovna djelatnost društva je sakupljanje neopasnog otpada, ali tvrtka obavlja još i djelatnost upravljanja i održavanja groblja, usluge obavljanja pogrebničkih djelatnosti, tržnice na malo i održavanje hortikulture.
Od 05.01.2022. godine tvrtki se pripojilo trgovačko društvo STANOBIRO, tvrtka koje je osnovana 1998. godine, s osnovnom djelatnošću upravljanja stanovima i stambenim zgradama, a koja je pored navedene djelatnosti obavljala naplatu parkiranja na javnim parkiralištima u Gradu Županji, upravljanje kinom Mladost Županja, upravljanje gradskim autobusom, projektiranje, nadzor, upravljanje LED display-em na Trgu kralja Tomislava u Županji, te pružanje usluge čišćenja stubišta stambenih zgrada, poslovnih prostora i usluga završnih radova u građevinarstvu te su sada sve nabrojane djelatnosti i djelatnosti trgovačkog društva ČISTOĆA ŽUPANJA d.o.o.

Radno vrijeme

Radno vrijeme trgovačkog društva sa strankama (pon-pet)
7.00 - 15.00
Pauza (uredi)
10.00 - 10.30
Radno vrijeme blagajne (pon-pet)
7.00 - 17.00
Obračun i predaja smjene blagajne (blagajna ne radi)
11:00 - 11:30
Radno vrijeme blagajne subotom
07:00 - 12:00
0 50

GODINA
ČISTOĆE

0 70

ZAPOSLENIH

0 5

GRADOVA
i općina

0 4

komunalna
vozila

Skupština

Skupština Društva je najviši organ Društva, a čine ju osnivač Grad Županja, te od 20.10.2023. godine Općina Babina Greda i Općina Bošnjaci (od po 1%).


Predsjednik Skupštine društva ČISTOĆA ŽUPANJA d.o.o. je Gradonačelnik Grada Županje – gdin Damir Juzbašić, dipl. iur. 


Sukladno članku 24. Društvenog ugovora ČISTOĆA ŽUPANJA d.o.o. društvo ima Nadzorni odbor koji se sastoji od 5 (pet) članova. Članove Nadzornog odbora bira Skupština društva na razdoblje od četiri godine svojom posebnom Odlukom i mogu biti ponovno birani, odnosno imenovani. 

Nadzorni odbor

Igor Ivanković, predsjednik Nadzornog odbora
Mladen Gvozdić, zamjenik predsjednika Nadzornog odbora
Goran Lastavica
Damir Buljević
Ljiljana Pavlović

Uprava društva

UPRAVU Društva čini jedan direktor koji zastupa Društvo samostalno i pojedinačno.
Odlukom Skupštine Društva ne za direktora Društva imenovan je gospodin Ante Klanac, dipl. oec. 

Predmet poslovanja

PREDMET POSLOVANJA:
– Skupljanje otpada za potrebe drugih
– Prijevoz otpada za potrebe drugih
– Posredovanje u organiziranju oporabe i/ili zbrinjavanja otpada u ime drugih
– Skupljanja, oporaba i/ili zbrinjavanje (obrada, odlaganje, spaljivanje i drugi način zbrinjavanje otpada),  odnosno djelatnost gospodarenja posebnim kategorijama otpada
– Održavanje javnih površina
– Održavanje nerazvrstanih cesta
– Usluge i održavanje javnih parkirališta
– Održavanje stambenih zgrada
– Održavanje hortikulture
– Održavanje groblja, krematorija, te obavljanje pogrebnih poslova
– Upravljanje grobljima
– Tržnice na malo
– Izvođenje investicijskih radova u inozemstvu
– Obavljanje dimnjačarskih poslova
– Knjigovodstvene usluge
– Kupnja i prodaja robe
– Obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
– Poslovanje nekretninama
– Posredovanje u prometu nekretnina
– Projektiranje, građenje, uporaba i uklanjanje građevina
– Nadzor nad gradnjom
– Prijevoz za vlastite potrebe
– Djelatnosti javnog prijevoza putnika i tereta u domaćem i međunarodnom cestovnom prometu
– Obavljanje pogrebničke djelatnosti
– Djelatnost trgovanja otpadom
– Gospodarenje otpadom.

Misija

 

Misija trgovačkog društva Čistoća Županja d.o.o. je osigurati kvalitetno i učinkovito pružanje usluga iz domene komunalnih djelatnosti (održavanje čistoće, sakupljanje i odlaganje komunalnog otpada, održavanje javnih površina, uređenje parkova, tržnice, održavanje groblja i pružanje pogrebnih usluga), i usluga trećim osobama, poštujući načela zaštite okoliša i održivog razvoja, u svemu sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, a sve to radeći u službi svojih korisnika.

 

Vizija

 

Vizija Čistoće Županja d.o.o. je biti usmjeren na kontinuirano pružanje izvrsne usluge razvojem, daljnjom informatizacijom cjelokupnog sustava i stalnim unaprjeđenjem vlastitih tehničkih i ljudskih resursa zasnovanih na principima održivog gospodarenja otpadom i načelima zaštite okoliša. Buduće djelovanje tvrtke mora počivati na povećanju zadovoljstva svih korisnika usluga iz našeg djelokruga s temeljnim ciljem da prostor u kojemu djelujemo učinimo ugodnijim i poželjnijim za život svih, a pri tome poštujući i usvajajući pozitivne zakonske propise.

 

Ciljevi

 

Opći ciljevi su izjave o tome što Društvo namjerava postići u naredne godine, odnosno određuju jasan smjer kretanja i djelovanja kako bi, postižući svaki od njih, ostvario svoju viziju i misiju.

 

Dobro postavljeni opći ciljevi:

 

         ukazuju na jasan smjer kretanja i djelovanja Društva

         istovremeno su ambiciozni i realni,

         usredotočeni su na rezultate.

 

Razvoj komunalne infrastrukture, kao jedan od općih ciljeva Društva, proizlazi prije svega iz strateških odrednica Republike Hrvatske, jedinica lokalne i regionalne samouprave vezano za komunalne djelatnosti, a u okviru razvoja i upravljanja komunalnim djelatnostima. U komunalnu infrastrukturu uključene su slijedeće djelatnosti, kojima se Društvo bavi i za koje je odgovorno: upravljanje grobljima, uređenje parkova i zelenila, gospodarenje otpadom, tržnica, javna čistoća.

 

Unaprjeđenje poslovanja Društva, kao jedan od općih ciljeva Društva, proizlaze prije svega iz pozitivnih zakonskih propisa Republike Hrvatske, a u cilju poslovanja Društva u skladu sa zakonima i po principu „marom dobrog gospodara“. Unaprjeđenje poslovanja Društva je podijeljeno na dva posebna cilja, od kojih se prvi odnosi na financijsko poslovanje Društva u kojem je veći dio i zakonska obveza Društva, dok se drugi poseban cilj odnosi na aktivnosti koje pridonose produktivnosti, ekonomičnosti i racionalizaciji kompletnog poslovanja Društva, na način da se maksimalizira smanjenje troškova, a povećava prihod Društva.

 

Unaprjeđenje osnovnih komunalnih djelatnosti Društva, kao jedan od općih ciljeva Društva, proizlazi od opredjeljenja Društva da maksimalno koristi sva sredstva, natječaje i javne pozive kojima se potiče razvoj novih usluga, kao i modernizacija postojećeg poslovanja u svim segmentima.

 

Na temelju postavljenih općih ciljeva, proizlaze posebni ciljevi koji ukazuju na prioritete prilikom alokacije resursa. Posebni ciljevi predstavljaju očekivane rezultate, odnosno željene promjene koje su posljedica niza specifičnih aktivnosti usmjerenih postizanju općih ciljeva – povećanje razine opremljenosti groblja i hortikulture, povećanje razine opremljenosti gospodarenja otpadom, tržnice i hortikulture, učinkovita naplata potraživanja, racionalizacija poslovanja, razvoj novih usluga Društva.