Oglasna ploča tvrtke

29.06.2020. godine
OBAVIJEST KORISNICIMA OPĆINA CERNA I ŠIŠKOVCI
Obavještavaju se korisnici javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog i biorazgradivog komunalnog otpada u Općinama Cerna i Šiškovci kako će mobilno reciklažno dvorište biti postavljeno svaki prvi tjedan u mjesecu prema slijedećem rasporedu:
OPĆINA ŠIŠKOVCI na ulazu u ulicu Franje Jurčića - ponedjeljkom i utorkom (06. i 07. srpanj, 03. i 04. kolovoz, 07. i 08. rujan, 05. i 06. listopad, 02. i 03. studeni, te 07. i 08. prosinac)
OPĆINA CERNA u dvorištu kod PZ Napredak - srijedom, četvrtkom i petkom (08.-10. srpnja, 05. -07. kolovoza, 09.-11. rujna, 07.-09. listopada, 04.-06. studenog, 09.-11. prosinca).
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11.06.2020. godine
OBAVIJEST KORISNICIMA OPĆINE BOŠNJACI

Obavještavaju se korisnici javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog i biorazgradivog komunalnog otpada u Općini Bošnjaci kako će se odvoz miješanog komunalnog otpada obaviti u četvrtak, 11.06.2020. godine prema redovitom rasporedu, dok će se papir i plastika voziti slijedeći dan, odnosno u petak 12.06.2020. godine.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

20.04.2020. godine

RAD BLAGAJNE

Obavještavaju se korisnici kako će od dana 20.04.2020. godine svoje uplate za naše usluge moći izvršiti na blagajni trgovačkog društva ČISTOĆA ŽUPANJA d.o.o.

Ostale informacije i upite stranke mogu dobiti samo i isključivo putem telefona ili mail-a jer je rad sa strankama i dalje obustavljen do daljnjega!

  • Služba odlagališta, hortikulture i tržnice: 032-827-995
  • Pogrebna služba: 098-494-450       
  • Služba naplate: 032-827-990
  • e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

___________________________________________________________________________________________________________________

10.04.2020. godine
RAD TRŽNICE
Obavještavaju se  korisnici kako će od subote, 11.04.2020. biti organiziran rad tržnice sukladno uputama Stožera civilne zaštite RH i to u natkrivenom dijelu tržnice.
RADNO VRIJEME: srijeda i subota od 07:00 - 13:00 sati.
Korisnici su obvezni slijediti upute djelatnika ČISTOĆE ŽUPANJA d.o.o., i držati udaljenost od najmanje dva metra.
________________________________________________________________________________________

10.04.2020. godine
RAD RECIKLAŽNOG DVORIŠTA
Obavještavaju se  korisnici kako RECIKLAŽNO DVORIŠTE nastavlja sa radom od dana 14.04.2020. godine.
RADNO VRIJEME RECIKLAŽNOG DVORIŠTA:
od ponedjeljka do petka od 07:00 - 19:00 sati
subotom od 07:00 -12:00 sati.
Djelatnik reciklažnog dvorišta i korisnik su obvezni držati udaljenost od najmanje jednog metra, te izbjegavati bilo kakav fizički kontakt (rukovanje, predaja bilo kakve dokumentacije, predaja otpada).
_________________________________________________________________________________________________

10.04.2020. godine
RAD MOBILNOG RECIKLAŽNOG DVORIŠTA
Obavještavaju se  korisnici kako MOBILNO RECIKLAŽNO DVORIŠTE nastavlja sa radom od dana 14.04.2020. godine sukladno unaprijed određenom rasporedu.
__________________________________________________________________________________________

08.04.2020. godine
OBAVIJEST KORISNICIMA U GRADU ŽUPANJA TE OPĆINAMA ŠTITAR I CERNA - USKRSNI PONEDJELJAK

Obavještavamo  korisnike javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada u gradu Županja, te općinama Štitar i Cerna kako će na Uskrsni ponedjeljak  - 14.04.2020. godine biti organiziran redoviti odvoz miješanog komunalnog otpada po utvrđenom rasporedu za taj dan.

__________________________________________________________________________
25.03.2020.
OBAVIJEST KORISNICIMA 

Obavještavamo korisnike kako će zbog sprečavanja i širenja epidemije izazvane „korona virusom“ a s ciljem da se zaštiti opće zdravstveno stanje svih građana i zaposlenika reciklažno dvorište Grada Županja  od 25. ožujka 2020. godine do 14. travnja 2020. godine biti zatvoreno.

Do daljnjega se odgađa i postavljanje mobilne jedinice reciklažnog dvorišta u Općinama Bošnjaci, Gradište i Štitar.


23.03.2020. 
OBAVIJEST SVIM KORISNICIMA
Sukladno Odluci koju je donio Stožer civilne zaštite RH obustavlja se rad tržnica do daljnjega.


18.03.2020. godine
OBAVIJEST SVIM KORISNICIMA 

Sukladno Odlukama koje je donio Stožer civilne zaštite RH obavještavamo kako se radi sprečavanja i širenja epidemije izazvane „korona virusom“ a s ciljem da se zaštiti opće zdravstveno stanje svih građana i zaposlenika, POGREBI obavljaju samo uz prisustvo članova obitelji a članovi obitelji trebaju koliko god je to moguće održavati međusobnu fizičku udaljenost veću od jednog metra.


16.03.2020. godine
OBAVIJEST SVIM KORISNICIMA 

Radi sprečavanja i širenja epidemije izazvane „korona virusom“ s ciljem da se zaštiti opće zdravstveno stanje svih građana i zaposlenika „Čistoće Županja“ d.o.o. obavještavaju se korisnici naših usluga da se do daljnjega obustavlja rad blagajne i rad sa strankama društava.

Korisnici uplate mogu izvršiti putem Internet bankarstva ili putem financijskih institucija koje nisu prekinule sa radom.

Datum dospijeća naveden na uplatnicama izdanim i primljenim za mjesec veljaču 2020. godine produžava se za narednih 15 dana.

Sve potrebne informacije  do 30.03.2020. godine mogu se dobiti putem telefona ili putem e-maila:

      - Telefon: 032-827-995

       - Pogrebna služba: 098-494-450        

       - e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


 

12.06.2019. godine
E- RAČUN   OBAVIJEST POSLOVNIM PARTNERIMA

Zakonom o elektroničkome izdavanju računa u javnoj nabavi (NN, br. 94/2018) u poredak Republike Hrvatske prenesene su odredbe Direktive EU/2014/55 Europskoga parlamenta i Vijeća od 16. travnja 2014. godine, a kojom je uređeno elektroničko izdavanje računa u javnoj nabavi. Ovim zakonom uvodi se obveza zaprimanja e-računa u postupcima javne nabave od 1. prosinca 2018., te obveza izdavanja e-računa u postupcima javne nabave od 1. srpnja 2019. godine.

U skladu sa navedenim, ČISTOĆA ŽUPANJA d.o.o., Veliki kraj 132, Županja, OIB: 85409306989 od 1. prosinca 2018. godine omogućila je zaprimanje računa pristiglih u obliku e-računa preko FINA servisa, a od 01.07.2019. godine kao obveznik javne nabava sve elektroničke račune zaprimati će samo i isključivo putem centralnog sustava FINA-e e-Račun. Dostavljanje elektroničkih računa, moguće je i putem ostalih davatelje usluge, ali pod uvjetom da su povezani sa centralnim sustavom FINA-e.
Skrećemo pozornost da račun poslan mailom u pdf formatu nema status elektroničkog računa, pa takve ulazne račune ČISTOĆA ŽUPANJA d.o.o. neće zaprimati.

Sve potrebne informacije o načinima dostave strukturiranih elektroničkih računa usklađenih s EU Normom prema centralnom sustavu Fine e-Račun za državu, možete pronaći na Fininim web stranicama www.fina.hr u rubrici e-Račun u javnoj nabavi.



15.04.2019. godine

ČISTOĆA ŽUPANJA D.O.O. POZIVA SVE KORISNIKE DA PLASTIČNE ČEPOVE (od boca, vode, sokova, jogurta, ulja, omekšivača, krema, poklopaca od kave i sl.) PRIKUPLJA ODVOJENO OD SVOG OSTALOG OTPADA, te da ih predaju u reciklažno dvorište. PRIKUPLJENI ČEPOVI ĆE BITI POSLANI U UDRUGU OBOLJELIH OD LEUKEMIJE I LIMFOMA IZ ČAKOVCA koja za plastične čepove dobiva novčana sredstva, a koja se koriste za kupovinu skupih lijekova.